20/02/2025
https://www.facebook.com/share/p/18M31NgCKC/
Zo.n dingen vraag ik nooit via marie maar dit gaat me zo aan het hart π ik denk ik probeer het gewoon... π hopelijk wordt het massaal gedeeld en krijgen ze de rest wat zo vreselijk hard nodig is ook nog bij elkaar πππ
Wauw! Wat een geweldige stortvloed aan donaties en steunbetuigingen hebben we mogen ontvangen. Sterker nog, jullie hebben met zijn allen één hele bus gedoneerd en die nemen we vanaf vandaag (20 februari) in gebruik. We zijn enorm blij en dankbaar dat jullie dat met zijn allen mogelijk gemaakt hebben. De donatiemeter geeft inmiddels 39% aan, dat betekent dus óók dat er nog een hoop geld nodig is om de tweede bus en de duofiets te kunnen financieren. We hopen daarom dus dat er nog meer mensen -en ook bedrijven- zijn die daaraan bij zouden willen dragen. Dus mocht je tóch nog willen doneren, of heb je binnen je netwerk gulle gevers, de Naobere kan de steun enorm goed gebruiken. Op naar de tweede bus! Dankjulliewel.