19/06/2026
Jaaaaa de temperatuur was lekker hoor vandaag, zeker in de keuken! En wat hebben de meiden gewerkt, geen woord over “ te heet” of wat dan ook te klagen! Wat ben ik trots op t stel! En ; morgen zijn ze er gewoon weer hè! Bedankt voor alle leuke reacties weer vandaag en de gezelligheid!