13/04/2026
Afgelopen zaterdag was het een mooie dag op de boerderij 🌿
Onze 12 drachtige koeien mochten samen met onze stier Dustin voor het eerst weer de wei in. Een prachtig moment met veel vrolijkheid. Altijd zo bijzonder om te zien hoe ze daarvan genieten! 🐄
De wei is nu open en verbonden met de stal, waardoor ze nu vrij in en uit kunnen lopen. En dus kunnen kiezen waar ze graag willen zijn.
Er kwamen zaterdag ook gezellig vrienden, familie en bekenden kijken om dit leuke moment mee te maken, wat het extra speciaal maakte 💚
En dit is nog maar het begin… over een tijdje mag de rest van de koeien ook naar buiten. Wil je daar dan bij zijn? Houd ons dan in de gaten, wordt vervolgd!