22/05/2026
Wie wordt er ook zo blij van ijs?! 👋
Anders wij wel, maar we hebben dan ook heerlijke schepijs van
Welke ijsliefhebber trakteer jij de komende dagen op een ijsje? ☀️🍦
Het gezelligste boscafé van Malden en omstreken! De beste start en finish voor wandel- en fietsroutes en ideaal om eens een feestje te geven!
Groesbeekseweg 55a
Malden
6581BJ
| Maandag | 10:00 - 17:00 |
| Dinsdag | 10:00 - 17:00 |
| Woensdag | 10:00 - 17:00 |
| Donderdag | 10:00 - 17:00 |
| Vrijdag | 10:00 - 17:00 |
| Zaterdag | 09:00 - 18:00 |
| Zondag | 09:00 - 18:00 |
Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Boscafé De Zweef nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.