Kerst in de Gulikstraat

Kerst in de Gulikstraat Kerst in de Gulikstraat een feest voor jong en oud.Cristmas @ Gulikstreet Mook Netherlands a Cristmas party for young en old . Elk jaar met een nieuw thema.

Stichting SIEM organiseert op jaarbasis meerdere non profit evenementen. Een van deze evenementen is "Kerst in de Gulikstraat" een geweldig kerstevenement bedoelt voor jong en oud. Het betreft een gezellig kerstfeest wat gratis toegangkelijk is voor iedereen. Organisator ruth-event.nl
Dhr. Tijs Rutten.

22/12/2016

Namens stichting S.I.E.M. willen wij iedereen een fijne feestdagen toewensen en een gelukkig en voorspoedig Nieuwjaar

Iedereen een heel fijn kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar !
23/12/2014

Iedereen een heel fijn kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar !

19/12/2014

Vanavond is het zover Disco on ice bij 't Mookse ijsfestijn helemaal in kerstsfeer. De baan is Open vanaf 15.00 uur en om 19.00 uur begint Disco on ice .

Like and share !
29/11/2014

Like and share !

Aan alle kerst fans,Na langdurig overleg moeten wij helaas mededelen dat Kerst in de Gulikstraat na een periode van 15 j...
28/11/2014

Aan alle kerst fans,

Na langdurig overleg moeten wij helaas mededelen dat Kerst in de Gulikstraat na een periode van 15 jaar geen vervolg meer krijgt.
Wij willen iedereen danken die de afgelopen jaren betrokken waren bij de organisatie.
Natuurlijk ook dank aan de sponsors die het mede mogelijk maakten om er een geweldig evenement neer te zetten.
We kunnen terug kijken op een paar absolute hoogtepunten waarbij de Gulikstraat centraal stond tijdens de Kerstmis. Met o.a. aandacht van de landelijke pers en aandacht voor Kerst in de Gulikstraat op de TV bij diversen programma's.
En natuurlijk gaat er ook een woord van dank naar alle mensen die de moeite namen om naar de mooiste Kerststraat van Nederland te gaan kijken, sommige zelfs van ver buiten onze regio.
Kortom Kerst in de Gulikstraat was altijd een succes maar op het hoogtepunt moet men stoppen.

Dit betekent niet dat we tijdens de Kerst periode helemaal niets meer doen.
Zoals inmiddels bekend is komt er een schaatsbaan in het mooie Mook daar zullen wij (Stichting S.I.E.M.) een ondersteunende functie hebben. Mede door aanbrengen decoratie, verlichting en andere praktische zaken.
Hopelijk komen alle bezoekers die zoals gewoonlijk elke Kerst de Gulikstraat bezoeken nu naar de Schaatsbaan in Mook.
Wij zetten ons in om mede met de iniatiefnemers er een super evenement van te maken.
Het Mooks IJsfestijn is een initiatief van Stichting Mook Promotion, Winkelcentrum Komook, Stichting Jeugd- en Jongerenwerk en Stichting S.I.E.M.

De organisatie legt de baan aan op het terrein aan de Julianastraat waar tot vorig jaar het bibliotheekgebouw stond. In tegenstelling tot Cuijk en Boxmeer krijgt Mook geen kunstijsbaan maar een kunststofschaatsbaan. Er is een geweldig programma tijdens de dagen dat de schaatsbaan in Mook aanwezig is. Er worden diverse activiteiten rond de schaatsbaan georganiseerd. De organisatie heeft toezeggingen van koren en dweilorkesten die oprtreden in Mook, In het weekend van 13 december vindt er een sfeermarkt plaats bij het winkelcentrum. Natuurlijk ontbreekt de koek en zopietent niet.
Op 19 december zal Stichting S.I.E.M. het Disco schaatsen voor hun rekening nemen hopelijk komen jullie allemaal.

Hou onze pagina in de gaten voor meer informatie.

Met vriendelijke groet Tijs Rutten & John Kerpentier

27/11/2014

MOOK - In het Land van Cuijk kunnen de smalle ijzers in december ondergebonden worden op de overdekte kunstijsbanen in Cuijk en Boxmeer, maar Mook ...

Proudly to Present the 6th edition VW-Sportmania VAG air and water cooled meeting . Op zondag 8 juni 1e Pinksterdag 2014...
18/03/2014

Proudly to Present the 6th edition

VW-Sportmania VAG air and water cooled meeting .

Op zondag 8 juni 1e Pinksterdag 2014 vanaf 11.00 uur
Sunday 8 june Whit Sunday 2014 10,- euro passengers free
Sontag 8 juni Pfingstsontag 2014 10,- euro passagiere gratis
Dimanche 8 juin la Pentecôte 2014 10,-euro passager gratuit

Adres : Kadeweg Mook Nederland

air and water cooled area.
Stands , Food and Drinks , Terras , Music by DJ en Kidscorner, etc,etc.

Deelname per auto 10,- ongeacht aantal inzittenden.
bezoekers jong oud gratis entree

Ja hoor hij staat er ! Klaar voor 30 en 31 december 2013Vanaf morgen weer heerlijke oliebollen bij Kerst in de Gulikstra...
29/12/2013

Ja hoor hij staat er ! Klaar voor 30 en 31 december 2013
Vanaf morgen weer heerlijke oliebollen bij Kerst in de Gulikstraat.
Ook is er een warme kop chocolademelk of Gluhwein te verkrijgen.
Met op de achtergrond de lampjes en een gezellig stukje muziek.

Vanaf a.s. Maandag 30 december is het weer zover ! Er kunnen weer heerlijke oliebollen gekocht worden in de Mookse Gulik...
27/12/2013

Vanaf a.s. Maandag 30 december is het weer zover ! Er kunnen weer heerlijke oliebollen gekocht worden in de Mookse Gulikstraat.
Tijdens de verkoop is de Candy/Toystore ook open met een muziekje en een drankje !
De oliebollenkraam zal zowel op 30 als 31 december aanwezig zijn
Voor de openingstijden kijkt u even op de flyer / poster.
Tevens willen wij er u op wijzen dat Don Bosco Scouting Mook ook deze heerlijke oliebollen aanbied tijdens hun jaarlijkse de Oliebollen actie

23/12/2013

Adres

Gulikstraat
Mook
6585XB

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Kerst in de Gulikstraat nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Kerst in de Gulikstraat:

Delen