30/05/2026
Ben er snel bij. Op = op.
💥Vanaaf morge in de winkel; 💥
🫐 Nuije telg in de Sjmaak van Remunj Femilie: quadrupel infused! - Limited edition!
Dit keer hubbe veer de Sjmaak van Remunj quadrupel geïnfuseerd mit de bosbesselikorette van Veldman Stokerij. Alweer ein sjoone samewering mit deze stoakerie, die de producte haolt bie lokale ongernaemerd. De blauwe besse veur deze likorette haolt der bie Blankwater in Boukoul. Zo hubbe veer weer ein mooi streekproduct gemaak.
Ein einmalige batch, op =op!
K**s se ein fleske haole?
🇳🇱Vanaf morgen in de winkel:
🫐Nieuwe telg in de Sjmaak van Remunj-familie: quadrupel infused -Limited edition 🫐
Dit keer hebben we de Sjmaak van Remunj Quadrupel geinfuseerd met de bosbessenlikorette van Veldman Stokerij. Wederom een mooie samenwerking met deze stokerij, die zijn producten haalt bij lokale ondernemers. De blauwe bessen voor zijn likorette haalt hij bij Blankwater uit Boukoul. Zo hebben we een mooi streekproduct gecreëerd.
Het is een eenmalige batch, op=op!
Kom je een flesje halen?