11/06/2026
Vanavond was het weer volle bak! Vandaag hebben Anja, Miranda en Matthijs de heerlijke maaltijd verzorgd. Het lekkerbekje, met salade en krieltjes ging er goed in. Om in de voetbalsfeer te komen hadden we lekker een oranje ijsje toe.
Donderdag 25 juni zijn we er weer!