14/06/2026
Soms krijg je een cadeau waar meer in zit dan papier en inkt.
Van Alex, Jill, Monique en Lars kreeg ik deze bijzondere tekening cadeau. Onze tekenvriend heeft daarin op zijn eigen manier een stukje van de afgelopen jaren vastgelegd.
Als ik ernaar kijk, zie ik niet alleen koffiewagens, evenementen en bijzondere opdrachten. Ik zie vooral herinneringen en de mensen die deze reis mogelijk hebben gemaakt.
Ik zie mijn vader Antoon, met wie ik ooit de eerste Piaggio opknapte. Ik zie Monique, die al die jaren achter mij heeft gestaan. Ik zie Lars, die al in het eerste jaar instapte, Alex en Jill die dagelijks meebouwen aan ons familiebedrijf, kleinzoon Mauro en natuurlijk Jax.
Ik denk terug aan de kleine ruimte aan de Huygenstraat in Alblasserdam, de verhuizing naar de Tinstraat en de groei van zzp'er naar een familiebedrijf met een volwaardige VOF-structuur.
Ik denk aan de mooie samenwerkingen die onderweg zijn ontstaan, onder andere met de ,Monin Netherlands, Erasmus MC. Aan de concerten van Marco Borsato, DI-RECT en de Formule 1 in Zandvoort, maar ook aan de momenten die veel dieper gingen dan koffie alleen.
Sommige herinneringen zijn groots, andere juist heel klein. Maar samen vormen ze het verhaal van Coffee On Wheels Rotterdam.
En misschien is dat wel waar ik het meest dankbaar voor ben.
Niet wat we hebben bereikt, maar met wie we dat hebben mogen doen.
Dank je wel Will, voor het vastleggen van zoveel mooie herinneringen. En dank je wel aan iedereen die de afgelopen jaren deel uitmaakte van dit avontuur.
☕❤️
Ton van Acquooij
Coffee On Wheels Rotterdam