06/01/2025
Na 5 leuke en leerzame jaren, hebben we besloten om te stoppen met het maken van onze zuivel.
Erg jammer, maar lichamelijke klachten geven de doorslag.
We willen jullie, onze klanten bedanken voor het vertrouwen!
Deze week kunnen jullie voor het laatst genieten van onze producten!
Kom nog gezellig langs, vanaf dinsdagmiddag is de automaat weer gevuld met onze heerlijk vla en yoghurt jes!!
De hangop is woensdag klaar.
Bedankt allemaal!
Groetjes Maud