24/05/2026
🫶🏻“PERSONEELSUITJE”🫶🏻
Een jaar geleden kocht ik de kippenkar, en wat is er in de tussentijd veel gebeurd🐓🌾
Ondertussen is de winkel al 3 maanden geopend en doen de kippen het beter dan ik had durven dromen 👌🏻🤩
Lang niet alles ging vanzelf, er zaten genoeg hobbels en soms zelfs grote gaten in de weg. Ik had het dan ook niet alleen gekund….🤗
Voor alle liefde, hulp en steun die er vanuit allerlei hoeken is gekomen ben ik mega dankbaar, maar in het bijzonder mijn eigen gezin. 🥰
Om Ma, Kirsten en Sem te bedanken zijn we daarom gisteren een dag op pad geweest🫶🏻 we begonnen de middag heerlijk op het terras, waarna we even terug zijn gegaan naar huis om te voeren 🐓🐮 en het gras te schudden 🌾🚜
Daarna vertrokken richting Arnhem naar het concert van Susan en Freek. Het was geweldig!!🤩🎶
Ondertussen is de winkel al weer geopend voor jullie!! Dus kom je vandaag ook gezellig langs?🐓😁