Askerkroen

Askerkroen Askerkroen ,et cateringselskap,beliggende sentralt i Asker Sentrum. Kontakt oss for tilbud.

22/05/2014

Nå nærmer mai måned seg slutten og vi går mot juni og midtsommer,ferie og varme.
Vi har mange arrangementer denne helgen ,barnedåper,90 årsdager. Men sist og ikke minst en 100 årsdag. De har erfaring og har valgt oss,det er veldig hyggelig,og vi takker for tilliten og gleder oss til arrangementet.

12/05/2014

Nå er inne i 17.mai-uken. Vi har stengt 17. mai,men ønsker man et kodltbord,Tapas eller spekemat til 17 mai,kan dette hentes her 16.mai. Vi ønsker alle en trivelig uke og en hyggelig 17.mai.

06/05/2014

Endelig kommer det regn. Nå er det tørt i skogen,så vi trenger det. Og etterpå skal solen skinne igjen.
Nå er det over med konfirmasjoner,60-årsdag,70-årsdager og arrangementer for øvrig denne helgen.
Nå gjør vi klar til bryllup og 75 årsdag denne helgen. vi setter veldig pris på at folk velger oss til sin feiring.

02/05/2014

Sommerselskap i snø,er ikke noe særlig,men nå har heldigvis været snudd,så vår kjære 60-årsjubilant får et brukbart vær.
Alle arrangementer,både konfirmasjoner og jubileer er hyggeligere i fint vær. vi ønsker alle en hyggelig helg,mens vi har en travel jobbehelg.

22/04/2014

Det har vært en fantastisk påske,rene sommeren,men nå er den over. Fremover må vi jobbe med å lage mat og selskap for kunder;bryllup,konfirmasjoner,barnedåper,jubilèer,og til og med en hundreårsdag. Det er ikke verst.

09/04/2014

Nå er det straks sen påske,vi håper på nydelig vær. Men før vi reiser på påskeferie,skal ansatte ha påskeavslutning på jobben. Da passer det godt med Tapas,eller en lekker luxustallerken.
Vi stenger fra 16 april og til 22.april. Vi ønsker alle en god påske,og så hører vi fra dere etter påske.

02/04/2014

Vi tilbyr også fingermat til mottakelser. Ring og be om tilbud til ditt arrangement.

02/04/2014

Nå etter påske,starter bryllupssesongen med mange små og store bryllup.
I tillegg er det konfirmasjoner i mai og juni. Vi sender også kokker og servitører hjem om det er behov for det ,til små og store selskap.
Men maten bestilles fra oss.
I tillegg har vi mye utstyr,bord,stoler,duker m.m..

17/01/2014

Jeg tenker på at det er fint at snøen kommer og dekker bakken med fint ,hvitt teppe. Bortsett fra at noen får vondt i ryggen av måking.
Ellers er det nå klart for skoleball,ballkjoler m.m.. Flere skoler har i nærmeste ukene ball,og maten bestiller de her. Det er hyggelig.

02/01/2014

Askerkroen ønsker alle kunder et godt nytt år og velkommen igjen dette året.

18/12/2013

I mørket i dag morges kjørte vi ut ferskt nystekt brød,varmjulemat og frokost til to firmaer her i Asker. De hadde pyntet nydelig for sine ansatte ,og de skulle da spise en hyggelig "frokost"sammen før jul. Veldig hyggelig tradisjon,og for oss er det hyggelig å bidra til dette.

13/12/2013

Hei.
I dag er det Lucia fest rundt omkring,og vi har levert mat til en feiring kl 0730. Det er en fantastisk følelse å komme inn fra mørket og se store og små med hvite drakter i glansen fra levende lys . Stemningen er nesten magisk. Og etterpå er det frokost. Koselig.

Adresse

Askerveien 48
Asker
1384

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Askerkroen legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Kontakt Bedriften

Send en melding til Askerkroen:

Del