04/05/2026
Jeg var så heldig å få levere mat til ett arrangement de hadde forrige uke. Deler derfor dette og håper noen kan bidra.
Noen kan ikke gjøre alt, men vi er mange som kan gjøre litt❤️
🇳🇴 17. mai handler om fellesskap – også for de minste ❤️🤍💙
For litt siden fikk vi en veldig forsiktig melding fra en mamma. Hun lurte på om vi kanskje kunne spørre litt rundt for henne.
Hun har to jenter, Tilla (5) og Sara (8). Begge gleder seg stort til 17. mai – til tog, is, flagg og alt som hører med den fine dagen.
Men så er det dette med festdrakt.
Mammaen fortalte at hun så gjerne skulle hatt festdrakter til jentene, men at det dessverre ikke er rom for det akkurat nå. Derfor tok hun mot til seg og spurte oss – veldig forsiktig – om vi kanskje kunne høre om noen hadde noe liggende.
For Tilla og Sara hadde det vært helt magisk å få pynte seg litt ekstra på nasjonaldagen, slik mange andre barn gjør. ✨
Kanskje det finnes noen der ute som har festdrakter som har blitt for små, men som kan få glede et nytt sted? ❤️
Dette trenger jentene:
✨ Festdrakt str. 104/110 (Tilla, 5 år)
✨ Festdrakt str. 122/128 (Sara, 8 år)
✨ Bunadsko str 32/33
✨ Bunadsko str 27
🇳🇴Har du noe som passer? Send en melding 💌
🇳🇴Vipps: 530389 merk «Tilla og Sara»
Del gjerne innlegget videre. Kanskje akkurat din deling gjør at Tilla og Sara får feire 17. mai i festdrakt i år.