05/05/2026
Dette er det beste jeg vet! Jeg elsket den dagen da jeg var liten, da kuene kom ut.. ☀️🌱før skole og jobb i dag fikk Raski, Ferdinan, Solveig og Maximus endelig få komme ut på beite.. de danser, løper om kapp, sjekker hvem som er sterkest og hva som smaker best. De tester ut strømgjerde og nyter sola på snuten. Dette er to forskjellige raser,oksekalvene er stolte telemarksfe, mens ku og kalv er STN , sidet trønder- og nordlandsfe.
Det blir koselig å se de falle til ro 🍀 Nå er det skikkelig vår🤩 🌱