13/05/2026
På joggetur med huskyen Maya hørte vi plutselig latter og glade hyl inne fra skogen 🌲🐾
Ikke lenge etter møtte vi stalljentene Emma, Mie og Enja ❤️
Emma kom ridende på fine Fredde, mens Mie og Enja koste seg med vognkjøring sammen med favoritten Dolly. Smilene og latteren sa alt – de hadde det skikkelig gøy 🥰🐴
Det ble et utrolig koselig møte midt inne i skogen, og selvfølgelig slo vi følge hjem igjen alle sammen 💚
Sånne øyeblikk er ekte hverdagsglede ✨