22/12/2025
Hei☺️
Avlyst.
Feire årets siste dag på Åsbergloftet med alle rettigheter?
Jeg lager til en deilig middagsbuffet med dessert onsdag 31. desember fra kl 1700! Matserveringen til kl 2100.☺️
På menyen blir det kalkun med waldorfsalat, oksestek , gode grønnsaker,deilig fløtesaus, poteter, og det blir varmrøkt røye, brau, dressing, salat ! Til dessert blir det karamellpudding , kaffe/te☺️❤️
Kr 650,- pr person Påmelding innen 28. desember
Dersom dere har lyst på en hyggelig kveld med sambygdinger er dere hjertlig velkomne om dere bare ønsker noe godt å drikke og eventuelt en kakebit ( ostekake el verdens beste) da er det ikke noen påmelding, bare å komme☺️😂
Gleder meg og det blir en ettermiddag/kveld uten smell, men fint likevel😄
Hilsen Anette
90932773