Åsbergtunet

Åsbergtunet Følg oss gjerne på Instagram : aasberg.tunet

Hei og godt nyttår ☺️I morgen fredag 2. januar baker jeg speltbrød,, runde rugbrød , rundstykker og kanelboller ☺️Velkom...
01/01/2026

Hei og godt nyttår ☺️
I morgen fredag 2. januar baker jeg speltbrød,, runde rugbrød , rundstykker og kanelboller ☺️
Velkommen utenfor Oleas og Fyresdal Manufaktur kl 1300☺️
Tar gjerne imot forhåndsbestilling på melding til Tlf 90932773☺️

Hilsen Anette

Heisann☺️Da det er litt få påmeldinger til Nyttårsaften her på Åsbergloftet , må jeg dessverre avlyse i år! Gleder meg t...
28/12/2025

Heisann☺️

Da det er litt få påmeldinger til Nyttårsaften her på Åsbergloftet , må jeg dessverre avlyse i år!
Gleder meg til åpne kafedager fremover, legger ut noen datoer for søndagskafe bl a nå etter hvert☺️

Ellers tar jeg imot bestillinger av grupper til bespisning og hyggelig sammenkomster ☺️

Ønsker alle et riktig Godt Nytt År☺️

Og tusen takk for alle fine gjester som har besøkt Åsbergtunet i 2025☺️❤️

Anette og Stein

God Jul til alle ☺️❤️
23/12/2025

God Jul til alle ☺️❤️

Hei☺️Avlyst. Feire årets siste dag på Åsbergloftet med alle rettigheter?Jeg lager til en deilig middagsbuffet med desser...
22/12/2025

Hei☺️

Avlyst.

Feire årets siste dag på Åsbergloftet med alle rettigheter?
Jeg lager til en deilig middagsbuffet med dessert onsdag 31. desember fra kl 1700! Matserveringen til kl 2100.☺️
På menyen blir det kalkun med waldorfsalat, oksestek , gode grønnsaker,deilig fløtesaus, poteter, og det blir varmrøkt røye, brau, dressing, salat ! Til dessert blir det karamellpudding , kaffe/te☺️❤️
Kr 650,- pr person Påmelding innen 28. desember

Dersom dere har lyst på en hyggelig kveld med sambygdinger er dere hjertlig velkomne om dere bare ønsker noe godt å drikke og eventuelt en kakebit ( ostekake el verdens beste) da er det ikke noen påmelding, bare å komme☺️😂

Gleder meg og det blir en ettermiddag/kveld uten smell, men fint likevel😄

Hilsen Anette
90932773

Det nærmer seg jul og jeg vil ønske alle en fin førjulstid ☺️❤️Hva med å glede noen med et gavekort til jul? Det kan bru...
20/12/2025

Det nærmer seg jul og jeg vil ønske alle en fin førjulstid ☺️❤️
Hva med å glede noen med et gavekort til jul? Det kan brukes til et godt måltid med god drikke, en uforglemmelig koselig overnatting i Veslestøga eller bakevarer som brød, brau eller kling☺️

Velkommen til å ta kontakt
Tlf 90932773

Anette

En gjest fanget dette øyeblikket med kamera her en kveld☺️❤️
09/12/2025

En gjest fanget dette øyeblikket med kamera her en kveld☺️❤️

08/12/2025

Førjulstid på Åsbergtunet☺️❤️

Verdens beste i dag med rårørte  bringebær☺️❤️
07/12/2025

Verdens beste i dag med rårørte bringebær☺️❤️

Adresse

Libakkane 155
Fyresdal
3870

Telefon

+4790932773

Nettsted

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Åsbergtunet legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Kontakt Bedriften

Send en melding til Åsbergtunet:

Del