16/06/2026
𝙑𝙞 𝙩𝙚𝙨𝙩𝙚𝙧 𝙤𝙨𝙨 𝙨𝙤𝙢 𝙗𝙚𝙧𝙚𝙙𝙨𝙠𝙖𝙥𝙨𝙗𝙪𝙩𝙞𝙠𝙠 ⚡️
Denne uken har vi gjort noe litt utenom det vanlige her på REMA 1000 Lystlunden: 𝙑𝙞 𝙝𝙖𝙧 𝙠𝙤𝙗𝙡𝙚𝙩 𝙤𝙨𝙨 𝙝𝙚𝙡𝙩 𝙛𝙧𝙖 𝙨𝙩𝙧ø𝙢𝙣𝙚𝙩𝙩𝙚𝙩 𝙤𝙜 𝙤𝙫𝙚𝙧 𝙥å 𝙣ø𝙙𝙨𝙩𝙧ø𝙢. Dette er en del av et viktig beredskapsprosjekt vi gjennomfører i tett samarbeid med 𝙃𝙤𝙧𝙩𝙚𝙣 𝙠𝙤𝙢𝙢𝙪𝙣𝙚, og vi er stolte av å være med på dette.
Butikken drives helt som normalt den kommende uken – 𝙗𝙖𝙧𝙚 𝙥å 𝙖𝙜𝙜𝙧𝙚𝙜𝙖𝙩. Målet er å teste hvordan vi kan holde hjulene i gang dersom strømmen skulle bli borte over lengre tid i Horten, og samtidig samle erfaringer som kan komme resten av kjedens butikker til gode i fremtiden.
𝙀𝙣 𝙨𝙩𝙤𝙧 𝙩𝙖𝙠𝙠 𝙩𝙞𝙡 𝙃𝙤𝙧𝙩𝙚𝙣 𝙠𝙤𝙢𝙢𝙪𝙣𝙚 for et solid samarbeid og for at de prioriterer 𝙗𝙚𝙧𝙚𝙙𝙨𝙠𝙖𝙥 i lokalsamfunnet vårt. Skulle det oppstå strømstanser på over én time, har kommunen lovet at de stiller opp slik at 𝙃𝙤𝙧𝙩𝙚𝙣 𝙠𝙖𝙣 𝙝𝙖𝙣𝙙𝙡𝙚 𝙨𝙤𝙢 𝙣𝙤𝙧𝙢𝙖𝙡𝙩. I tillegg har REMA satt i gang tiltak som sikrer at vi får varer på dagen – og daglig etter behov – i en krisesituasjon. 𝘿𝙚𝙩 𝙗𝙚𝙩𝙮𝙧 𝙖𝙩 𝙙𝙪 𝙠𝙖𝙣 𝙝𝙖𝙣𝙙𝙡𝙚 𝙝𝙚𝙡𝙩 𝙫𝙖𝙣𝙡𝙞𝙜𝙚 𝙢𝙚𝙣𝙜𝙙𝙚𝙧, selv om situasjonen rundt er uvanlig.
Og vi må få skryte litt ekstra: 𝙋å 𝙨ø𝙣𝙙𝙖𝙜 𝙢ø𝙩𝙩𝙚 𝙗å𝙙𝙚 𝙛𝙖𝙜𝙥𝙚𝙧𝙨𝙤𝙣𝙚𝙧 𝙛𝙧𝙖 𝙠𝙤𝙢𝙢𝙪𝙣𝙚𝙣, 𝙤𝙧𝙙𝙛ø𝙧𝙚𝙧 𝘾𝙝𝙧𝙞𝙨𝙩𝙞𝙣𝙖 𝘽𝙧𝙖𝙩𝙡𝙞 𝙤𝙜 𝙂𝙚𝙞𝙧 𝙆𝙟𝙚𝙡𝙡𝙨𝙚𝙣 𝙤𝙥𝙥 𝙠𝙡. 08.00 – med stort engasjement og et tydelig ønske om å bidra. Det setter vi enormt pris på.
Vi gjør dette for at du skal kunne handle tryggt - også når ting ikke går helt som planlagt.