20/06/2026
Da var Kippermocupen over for oss!🥳🥳
To veldig hektiske men gøye dager der nesten hele bemanningen har vært i sving! 💪
Vi har hatt over 5000 kunder på besøk fredag og lørdag 💙
Håper alle har fått det de trengte til å yte ekstra under årets cup!
Ønsker alle lag lykke til med innspurten imorgen!🤩
Så ses vi til neste års Kippermocup igjen ⚽
God helg hilsen alle oss på Rema 1000 Nyrud 💙