NM i graut

NM i graut Graut er sunt og godt, tradisjonelt og nytt. Vi feirar grauten med å arrangere det einaste Noregsmeisterskapet i graut på Dyrsku’n! september 2017! Velkommen!

Graut er blitt «in», og vi feirar grauten ved å arrangere det einaste Noregsmeisterskapet i graut i heile landet - sjølvsagt på Dyrsku’n i Seljord laurdag 9. Graut kokt på Noregs tradisjonelle kornsortar, bygg og havre, har synt seg å vera ernæringsmessig veldig bra. Graut smakar òg veldig godt koka med kjærleik og varme. Dyrsku’n ønskjer å samle folk som liker graut; smaken, fellesskapet, tradisj

onar og det å eksperimentere med nye smaker. Bli med du også! Sving grautsleiva og kok graut med oss på Dyrsku’n. Graut er tradisjonsrikt, kvardagsleg og mangfaldig. På Dyrsku’n vert det konkurrera i to kategoriar: kvardagsgraut kokt på vatn eller kokt på mjølk, eller i dei valfrie kategoriane for tradisjonell festgraut og nyskapande graut, der det er opent for kreativitet og utforsking. Noregsmeister i graut blir utropt til Årets Grautgrams 2017, vinn heider og ære og meisterskapens ærerike grautspann.

Adresse

Nordbygdiveien 60
Seljord
3840

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når NM i graut legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Kontakt Bedriften

Send en melding til NM i graut:

Del