05/08/2025
I morgen, onsdag 6. august har vi selvplukk av bringebær for det som kan se ut til å bli siste gang for i år!😊 vi starter kl. 16😊
Solbær kan fortsatt plukkes en stund til, men bør nok høstes i løpet av en ukes tid😊
https://www.facebook.com/share/1KL58wAuBb/?mibextid=wwXIfr