17/03/2026
DET NÆRMER SEG JORDBÆR PÅ VEHOLT GÅRD🍓
I år er det største prosjektet økologiske jordbær - selvplukk! 👌
Men la oss være ærlige… dette skjer ikke i ro og mak 😅
Med tvillinger + ei på 3 år i hus er det mer “full sprint mellom bleieskift, bæring og bær” enn idyllisk gårdsliv.
Det er mye som skal på plass:
🚜 jord som skal bearbeides
🌱 ti tusen planter som skal i jorda
🍓 drømmen om søte, solmodne bær
🦌 gjerde så ikke plantene blir spist før dere rekker å plukke.
…og midt oppi det hele:
👶 to små som mener søvn er oppskrytt
👧 en treåring som har sterke meninger om det meste
Det blir rett og slett et lite råttekjør – men et skikkelig fint et også ❤️
Vi gleder oss til å åpne for selvplukk og dele dette med dere.
Så følg med – og kryss fingrene for sol, bær og god flyt i kaoset 😅🌞🍓