03/09/2025
Vil etter en varm og god sommer takke de flinke folka som har stelt kyr og kalver for oss i sommer 😀 🇩🇰🇫🇷🇳🇴
Godværet var kjærkomment, det ble voldsomt drivende for grasveksten og en god del kom nok for langt til å ha optimal beiteverdi !
Men vi klager ikke 👍