12/07/2026
𝐀𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐞𝐞𝐤, 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐨𝐟 𝐬𝐧𝐚𝐜𝐤 𝐩𝐚𝐜𝐤 𝐨𝐫𝐝𝐞𝐫𝐬!☀️
To be honest, ga decide kami kung i-post pa ni kay basi sulit-sulit na lang makita sang mga tawo nga snackpack. Pero, every order is worth to post gid because it's a reminder nga may ara gihapon mga tawo nga nagasalig sa amon products kag service.
P.S. Wala kami ga-recycle sang pictures and ang post is from actual orders that we recently served gid. And this week, SET A ang pinaka damo nga gin-order!
Thank you gid sa tanan nga nag-order, nag-repeat order, kag nag-recommend sang Sinag Kakanin. God has been so good to us pinaagi sa inyo support. We appreciate each and every one of you gid.
Te may upcoming event kamo? Ga baton gid kami advance orders para sa snack packs, birthdays, meetings, seminars, school activities, office events, kag bisan ano pa nga occasion. Message us lang, kay malipay gid kami nga mangin kabahin sang special celebration niyo!
Happy Sunday everyone! 🙏