11/07/2026
ikaw ni Kol? ๐ค๐ฑ๐ฅฌ
Yes kol, mga more than 2 years na pud ko wala sa corporate world. Mingawon pud diay ta sa Excel2, Layout, Sukod2 sa mga items, Bay per bay, PH, Sales Report ug Pareto. ๐๐ค
Anyway, Hinay2 sab kog tanom2 sa bukid, ๐ฑ๐ฅฌ๐ด sabay sa pagbantay2 sa atong amahan nga stage 4 sa iyang sakit.. kaloy-an sa Diyos arang2 na iyang paminsar.๐
Kung wala ko, siya tawon mo saka sa bukid para bisitahon atong mga tanom, kaya man daw niya, kabalo ko mingawon sab siya sa bukid ug dili siya ganahan walay buhaton o walay pasingot. ๐ฅฌ๐โค๏ธ
Pasalamat sad ko ninyo KOL ug ANTE kay dali lang sab mahurot kung siya mamaligya. ๐ฑ๐ฅฌ๐โค๏ธ
Mao ng usahay siya ang naa sa KADIWA.
Salamat sab ko kay naa siya samtang wala pa ko kabalik ug aron dili sab siya laayon sa balay inig wala ko.
FYI, ng inusara ra akong amahan sa iyang balay
sama sa akong inahan sab. Parehas na silag kahimtang (wa tay mabuhat kay mao may ilang gusto sa kinabuhi) ๐
Happy Birthday Ma @61 y/o (7/11) & Pa /o (7/12) ๐๐ง
Luminada Tripoli Cuarto
Alejo Ancasan Sayman
Ampo kita kanunay maayong lawas ug maPasalamaton sa matag-adlaw sa kinabuhi ๐โค๏ธ
Kato lang usaโ ug BanatKOL ๐ฑ๐ฅฌ