Mommy Dina vlog

Mommy Dina vlog Vlog account | A day in my life

Laag ginagmay, problema dinagko 🀣
15/08/2026

Laag ginagmay, problema dinagko 🀣

Happy birthday nak,πŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽ‚β€ unta daghan pang mga katuigan nga mo abot sa imong kinabuhi. Kaluoy tawon akong ipauli kay ihawa...
14/08/2026

Happy birthday nak,πŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽ‚β€ unta daghan pang mga katuigan nga mo abot sa imong kinabuhi. Kaluoy tawon akong ipauli kay ihawan unta og manok ni ingon tawon cya nga ang ipalit daw nko og manok ihatag nalang daw sa iyaha pang allowance nakasabot gyud tawon sa kalisod ni mama.Unsaon naa man unta tay manok pero lahi nman ang nanag iya kabalo ko nasakitan ka ato nga time pero ok ra nak importante hatagan rata sa ginoo og maayong panglawas . Og akong hangyo ninyo duha ni ate nga maningkamot mo sa inyong pag eskwela kay mao rana akong kalipay nga makahuman mo maskin sobra nato kalisod. Basta mao nay ibutang sa inyong hunahuna kong unsa tamo ka palangga og love kaayo mo ni mama kamo duha ni ate. Amping kanunay diha nak maskin layo mo sa akoa dili gyud magpagutom, bahalag gamay rana akong napadala atleast makakaon ka sa Jollibee . Happy birthday nak πŸŽ‚πŸŽ‚and I love you❀❀❀ γ‚š

Agi same mga ka mommy, sorry ate na late napod ta og upload hehehe
14/08/2026

Agi same mga ka mommy, sorry ate na late napod ta og upload hehehe

11/08/2026

Solbad ang snack sa hapon mga ka mommy γ‚š

11/08/2026

Ni tambong og kasal ang mommy, 1st time nag binabaye og lingkod sa motor. γ‚š

Good morning  all ngitΒ² pa kaayo nangge possing na ang mga ka mommy.  γ‚š
10/08/2026

Good morning all ngitΒ² pa kaayo nangge possing na ang mga ka mommy. γ‚š

Ma miss jud ni nko akong ate kay kada buntag kay mao jud ni tig remind nko nga mag pictureΒ² me. Thank you ate Devina Day...
10/08/2026

Ma miss jud ni nko akong ate kay kada buntag kay mao jud ni tig remind nko nga mag pictureΒ² me. Thank you ate Devina Dayonranes Hintapa γ‚š

10/08/2026

Shout out ko sa baobao driver nga c kuya Roy Lomoljo diri ga alley sa dagumbaan. Daghan kaayong salamat sa imoha kuya kay honest kaayo ka sa imong pagka driver .Unta tanan driver ma baobao mana o ma bus or jeep ba kaha basta tanan larap pariha unta kay kuya roy ,nga matinod anon para dili sad ma problema ang tawo nga walang wala sama sa akoa nga galisod. Thank you kuya Roy imoha jud gibalik ang sukli. Nagdahom ko nga akong gi plete is 100 1 k man diay akong natunol arang ngitngita man kay nagabin-an og uli kay ga pa check up lagi ko sa akong anak. Ayha ra nko nabantayan pag abot sa balay akong gi ihap akong sweldo kulang gyud og 1 k kay mao man diay akong gi plete paita kining naa tay gihunahuna nga problema. Pangpalit raba to nko og tambal sa akong anak kay gikan mi nagpa check up. Lesson learned gyud nko ni nga need jud e lahi atong plete daan para dili ta masayop kay kong matunong ta og tawo nga dili mo tug-an aw mao nay gi ingon nga kwits jud ang plete nga dako. Pero gi bless japon ko sa ginooπŸ™πŸ™πŸ™ Thank you kaayo lord sa paggabay nko bisan asa ko paingon imoha kong gibantayan kanunay. Salamat kay nakatunong ko og sakay sa baobao nga honest og matinud-anon nga tawo. Basta kuya Roy daghan kaayong salamat.God bless po sa inyo. γ‚š

Wafaha buyag sa akong palangga oi, paningkamot gyud diha kay c mama ningkamot sad diri. Dont give up and follow your dre...
09/08/2026

Wafaha buyag sa akong palangga oi, paningkamot gyud diha kay c mama ningkamot sad diri. Dont give up and follow your dreams i love you anak❀

π‘Ύπ’Šπ’”π’‰π’Šπ’π’ˆ 𝒕𝒉𝒆 π’‰π’‚π’‘π’‘π’Šπ’†π’”π’• 𝒐𝒇 π’ƒπ’Šπ’“π’•π’‰π’…π’‚π’šπ’” 𝒕𝒐 𝑨𝒏𝒏𝒆𝒆 π‘¨π’Žπ’Šπ’ˆπ’! πŸ₯³βœ¨

Behind every successful project and well-organized academic initiative is Annee’s 𝒉𝒂𝒓𝒅 π’˜π’π’“π’Œ, π’ƒπ’“π’Šπ’π’π’Šπ’‚π’π’„π’†, 𝒂𝒏𝒅 π’‘π’‚π’”π’”π’Šπ’π’. We’re so lucky to have you on the Non-Academic Committee team! May this year bring you as much joy, growth, and success as you bring to everyone around you. Enjoy your special day! πŸ₯‚πŸ°

Address

Poruk 8 North Poblacion
Maramag

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Mommy Dina vlog posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share

Category