05/08/2025
Hi it's me miles 😂
I'm not here to make papansin, actually Di jud unta ko hilig mo confess pero Ako amega manjud ni insist nga eshare sad daw nako akong Mga kaagi sa kinabuhi. HAHAHA ! She know everything about me, even in my hardest and happiness moments" ambot og happiness bani Siya di bakaha ni romantic hahahaha urghhhhhh'2x pung pa nila. HAHAHAHA!!
---------
sugod nata: fresh from June pajud ni♥️
Pag lakaw namo nihapit me sa maagian nga view para mag picture picture dayon syempreee HAPIT me sa akong YUTANG natawhan para IPA ila ila Siyas akong PAPA. Sa B*G* C*T*Y
Pag human lakaw nami
Road to tabuelan nami balik sa agi og didto me ni agi sa LOGO.
sos Abi nakog asa me sa MARA VILLA BEACH Ra diay, Ang gipili katu pajud naay ROOM😂
Maka huna huna manjud tag di maayo Dili jud na makikayan kanato aysig PA VIRGIN diha mawalop ka nako. Hahaha!
Nanulod nami sa room.. nindot man diay Ang mara villa beach Kay white beach diay kaayo. Peaceful kaayo sad labi na kamo rang duha sa kwarto hahahaha !
Hilom kaayo me uyy mura mi'g Mga AMANG. Sypreee olaw kaayo biya ni , Wala nako na anad sukad sukad nga free nakos kasakit. Hahahaha !
Mura ko'g nibalik og 18yrs old to 20.
HAHA CHARRLANG.
ni una nalang ko'g tingog Niya
ME: ahhhmm!! gutom Naman kayko Dili ko Nimo kan on Estee ! Dili pata mangaon. HAHAHAA
B: ohh mangaon Taron love taod taod mamahuway sata love hap gikapoy pakog drive jud love.
*Ayy love nalagi ni Wala paman Siya nanguyab*
Me : love love diha oyy nanguyab ba diay ka nako. Hahaha
B: ohh padung rata diha love ! ( Peste najud ni )
Me : HAHA !
Pag taod'² naay nagdalag pagkaon aysos ! Nag order Naman diay Ning tabaghaaakkkk .
Mukaon ko oyy gutom nakaystanan Ang pamahaw nahimong Pani udto hahaha ! maboang nalang tag walay hinongdan Ani.
Pag human og kaon na save nasad Ang bitok sa akong tiyan. HAHA !
nangutana mana Siya nga di badaw ko maligo ingon ko'g hapon lang ta maligo Kay init. (Madaot atung beauty nga bati)
Cege' mag suroy suroy lang ta sa gawas pag ilis sa didto kaw Kay basin ganahan ka mag picture picture didto.
Aww nag long sleeves (hall dress) lang ko white oyy syempree wakoy panty (joke langs )
Nagpanty bitaw hahaha🤭 pag human nakog ilis grabi man totok inyong sir oy mura mag musalom hahaha!
Siya nasad nag ilis pag gawas Niya sa c.r aguuyy ! Akong mata Dili Naman mamilok haha lamia aww ,😂😂
Didto nag subay subay mi's BALAS nangitag gold hahaha!
Nag storyahay rajud me sa balas aww sa inyong sir ba.. hahaha
B: Love pwede nabako musolod diha sa imong kasing kasing ! Bisan bag o pata! Promise eprove nako Nimo nga sincere akong gugma diha Nimo.
Me : basin naa kay Asawa or uyab, Dili Pako gusto magka cancer nga larot laroton lang akong buhok sa lain.🥺 Musokol jud ko liogon hahaha.
B: Wala love uy ! promise love ikaw rajud naa Koy ex sauna pero bulag najud me promise love.
Me : padili Dili paba ta Mga Madi mag yes ta oyy nga pasudlon sa atong kasing kasing (UGA NAKAYSTANAN NI ) HAHA
B: salamat love ! (Lipayas demonyo)
Pag human nag picture'² nalang me dayon namalik sa room wyl holding hands charrr.😂
Fast forward ⏩ jud hangak
*Just let me know guys ! Hehehe. So, mao nani nahitabo sa 3rd meet-up ni sir (bryle) Dili tinood na pangalan🤭
SPG alert mo diha Mga Urrrrghhhh'²x hangol og duga.😂
Pag sulod palang sa room wan a gi Chula nakos pesteee! Haha mubaws ta uyy Kalami Ani.
Nihirit pa Ang boang" mura Raman kag Walay anak love kisa nasad Siya sa liog nako samtang iyang duha kakamot naas akong totoy ga massage" arang lamia jud oyy hinay hinay dayon og paubos iyang dila hangtud niabot sa akong totoy lamia mo totoy oy" ug iyang USA ka kamot gi dula dulaan akong n*ppl* ". Maka piyong nalang ta's kalami aning stylaa gipugngan rajud nako akong ungol Kay maolaw ko" nihirit napud Siya
* Lamia Nimo love oy Puli pulihan niya akong totoy" unya naka feel ko nangisog Naman iyang AVATAR jud oyy" gi ayo niyag sopsop akong totoy
Ingon siyag "LAMI" wala nako katubag Kay lami manjud ! Busy KO's Ahhh ehhh ihhh ohh uhhh.
Balik nasad siyag halik sa akoa wild kaayo Siya muhalok s***tt ! Ang iyang Isa ka kamot niabot Nas akong bugdo nako Libog nakayg nawng si bryle
"Bryle" Pinaungol nako sa iyaha
"Yes love"
@
Hinay'² na siyag kiss sa akong l*ps hangtod sa akong pusod wyl kissing sa akong pusod hinay hinay niyag hubo akong p*nty nagpaubos najud iyang kiss hangtod gikilaw Niya akong bukid SHIIITT !! Ga tiad'² kos kalami.
Apilan pag f*ng*r s***tt!
"Lamia Nimo love uyy Ako rajud ka love hap"
"Ahh love shiitt" grabi jud niyang kaon sa akong bukid*
Dayon na siyag buangon nag hubo sa iyang purol (juskoo) kadako sa AVATAR sa animal😍 took kaykos iyang avatar naka panawag ko'g ginoo sa akong hunahuna! HAHAHA..
iya pang gi hapyod'² dayOG ingon dako love" wako nitingog uyy maolaw ko, balik nasad siyag kilaw sa akong bugdo, lamia mukilaw lakiha oyy murag nana mi sa langit sa kalami.
Naay nigawas sa iyaha, nihangyo najud Siya nga ipasulod nadaw Niya"