Taguro

Taguro For entertainment purposes only

04/10/2025

DATU KAAYU ANG PROBINSYA SA SUGBO PERO INYUNG GI TIPID ANG HINABANG

Send a message to learn more

08/08/2025

Tabuelan port mga Driver truck ayaw ko kompyansa sa habal hambal motor mosogo mo pa tatak sa coast guard na naay Kwarta tapos dalhon sa booking barko or manoling trastar Dili NILA iagi sa coast guard ila ibolsa Ang Kwarta sa bayad sa coast guard mag dobli Ang inyo gastos lang kamo nalang Kong pwedi Ang mag adto person sa coast guard Kay Ako nag dobole Ang gastos ko or Kong mosogo mo picture ninyo Ang motor plate nmbr sa motor Kay daghan scammer na habal habal tabuelan port.

copy paste.
ctto.

05/08/2025




Naabot jud ko'g 2 Kay di man diay pwede taas kaayo🥺 sorry kaayo sa Mga readers diri especially sa admin dinhi. Lovelove♥️
---------

Sugod nata hap para mahuman nani haha..

Asa natu gani-

love ipasulod na nako hap*

Gipogngan nako Kay mahadlok ta maburos palang ta ug ipasulod, byaan dayon eg human haha!

nitando mansad Ang boang" after 2yrs madiligan na tawn Ang tanom"
Hinay hinay na siyag pasulod
"Ahhhh kalami Nimo love
Gawas sulod iyang avatar Ako pud pwerting ungol nako ahhhh ehhhh ihhh ohh uhhh!! Sh*ttt love aahh s***t f**kk.

Hangtod nagawasan me pariho giwilik pas akong tiyan ( pesteee jud hugawan)

Pag Human iyang gitrapohan rasad haha nanghimasa ko oyy wako namanty Kay mapun an Pani unya SURE jud koo.. pag human natulog ko oyy gipang kapoy

Pag mata nako padung na gabee! Siya nagmata napud diay.. ni ana nalang Siya nag order daw siyag pizza Adto Ra daw me sa beach mag tambay..

Mao tung pag taod taod nag ilis nako pa sexy ta uyy

mamauli rasad me Dili me pabuntag.. namalit me didto sa tindahan og can nga sanmig can pero after atu niadto me atong naay lights nag order nasad mig Battle of san mig light iyaha Kay redhorse mamatid jud, hehehe nag Cheers'2 🥂 kunohay murag Mga korekkkk!

Dili lang kausa naay nahitabo namo napun an pajud tug Pina ka wild abot c.r Kay nanginit Naman sad og balik laina bitaw haha lami mansad di kabaylog sud an jud Madi.😂 Hahahaha

Diri nalang ko taman USA hangak man.. mu update pako jud pag naay ganahan hahaha!

Love you ninyo tanan.😍

MILES🤣

05/08/2025

I MISS YOU ka sakin pag nalasing ako mamaya 🌊

05/08/2025



Hi it's me miles 😂
I'm not here to make papansin, actually Di jud unta ko hilig mo confess pero Ako amega manjud ni insist nga eshare sad daw nako akong Mga kaagi sa kinabuhi. HAHAHA ! She know everything about me, even in my hardest and happiness moments" ambot og happiness bani Siya di bakaha ni romantic hahahaha urghhhhhh'2x pung pa nila. HAHAHAHA!!
---------
sugod nata: fresh from June pajud ni♥️

Pag lakaw namo nihapit me sa maagian nga view para mag picture picture dayon syempreee HAPIT me sa akong YUTANG natawhan para IPA ila ila Siyas akong PAPA. Sa B*G* C*T*Y
Pag human lakaw nami

Road to tabuelan nami balik sa agi og didto me ni agi sa LOGO.

sos Abi nakog asa me sa MARA VILLA BEACH Ra diay, Ang gipili katu pajud naay ROOM😂

Maka huna huna manjud tag di maayo Dili jud na makikayan kanato aysig PA VIRGIN diha mawalop ka nako. Hahaha!

Nanulod nami sa room.. nindot man diay Ang mara villa beach Kay white beach diay kaayo. Peaceful kaayo sad labi na kamo rang duha sa kwarto hahahaha !

Hilom kaayo me uyy mura mi'g Mga AMANG. Sypreee olaw kaayo biya ni , Wala nako na anad sukad sukad nga free nakos kasakit. Hahahaha !

Mura ko'g nibalik og 18yrs old to 20.
HAHA CHARRLANG.

ni una nalang ko'g tingog Niya
ME: ahhhmm!! gutom Naman kayko Dili ko Nimo kan on Estee ! Dili pata mangaon. HAHAHAA
B: ohh mangaon Taron love taod taod mamahuway sata love hap gikapoy pakog drive jud love.
*Ayy love nalagi ni Wala paman Siya nanguyab*

Me : love love diha oyy nanguyab ba diay ka nako. Hahaha
B: ohh padung rata diha love ! ( Peste najud ni )
Me : HAHA !

Pag taod'² naay nagdalag pagkaon aysos ! Nag order Naman diay Ning tabaghaaakkkk .

Mukaon ko oyy gutom nakaystanan Ang pamahaw nahimong Pani udto hahaha ! maboang nalang tag walay hinongdan Ani.

Pag human og kaon na save nasad Ang bitok sa akong tiyan. HAHA !

nangutana mana Siya nga di badaw ko maligo ingon ko'g hapon lang ta maligo Kay init. (Madaot atung beauty nga bati)

Cege' mag suroy suroy lang ta sa gawas pag ilis sa didto kaw Kay basin ganahan ka mag picture picture didto.

Aww nag long sleeves (hall dress) lang ko white oyy syempree wakoy panty (joke langs )
Nagpanty bitaw hahaha🤭 pag human nakog ilis grabi man totok inyong sir oy mura mag musalom hahaha!

Siya nasad nag ilis pag gawas Niya sa c.r aguuyy ! Akong mata Dili Naman mamilok haha lamia aww ,😂😂

Didto nag subay subay mi's BALAS nangitag gold hahaha!

Nag storyahay rajud me sa balas aww sa inyong sir ba.. hahaha

B: Love pwede nabako musolod diha sa imong kasing kasing ! Bisan bag o pata! Promise eprove nako Nimo nga sincere akong gugma diha Nimo.
Me : basin naa kay Asawa or uyab, Dili Pako gusto magka cancer nga larot laroton lang akong buhok sa lain.🥺 Musokol jud ko liogon hahaha.
B: Wala love uy ! promise love ikaw rajud naa Koy ex sauna pero bulag najud me promise love.
Me : padili Dili paba ta Mga Madi mag yes ta oyy nga pasudlon sa atong kasing kasing (UGA NAKAYSTANAN NI ) HAHA
B: salamat love ! (Lipayas demonyo)

Pag human nag picture'² nalang me dayon namalik sa room wyl holding hands charrr.😂

Fast forward ⏩ jud hangak

*Just let me know guys ! Hehehe. So, mao nani nahitabo sa 3rd meet-up ni sir (bryle) Dili tinood na pangalan🤭

SPG alert mo diha Mga Urrrrghhhh'²x hangol og duga.😂

Pag sulod palang sa room wan a gi Chula nakos pesteee! Haha mubaws ta uyy Kalami Ani.

Nihirit pa Ang boang" mura Raman kag Walay anak love kisa nasad Siya sa liog nako samtang iyang duha kakamot naas akong totoy ga massage" arang lamia jud oyy hinay hinay dayon og paubos iyang dila hangtud niabot sa akong totoy lamia mo totoy oy" ug iyang USA ka kamot gi dula dulaan akong n*ppl* ". Maka piyong nalang ta's kalami aning stylaa gipugngan rajud nako akong ungol Kay maolaw ko" nihirit napud Siya

* Lamia Nimo love oy Puli pulihan niya akong totoy" unya naka feel ko nangisog Naman iyang AVATAR jud oyy" gi ayo niyag sopsop akong totoy

Ingon siyag "LAMI" wala nako katubag Kay lami manjud ! Busy KO's Ahhh ehhh ihhh ohh uhhh.

Balik nasad siyag halik sa akoa wild kaayo Siya muhalok s***tt ! Ang iyang Isa ka kamot niabot Nas akong bugdo nako Libog nakayg nawng si bryle

"Bryle" Pinaungol nako sa iyaha
"Yes love"
@
Hinay'² na siyag kiss sa akong l*ps hangtod sa akong pusod wyl kissing sa akong pusod hinay hinay niyag hubo akong p*nty nagpaubos najud iyang kiss hangtod gikilaw Niya akong bukid SHIIITT !! Ga tiad'² kos kalami.

Apilan pag f*ng*r s***tt!
"Lamia Nimo love uyy Ako rajud ka love hap"
"Ahh love shiitt" grabi jud niyang kaon sa akong bukid*
Dayon na siyag buangon nag hubo sa iyang purol (juskoo) kadako sa AVATAR sa animal😍 took kaykos iyang avatar naka panawag ko'g ginoo sa akong hunahuna! HAHAHA..

iya pang gi hapyod'² dayOG ingon dako love" wako nitingog uyy maolaw ko, balik nasad siyag kilaw sa akong bugdo, lamia mukilaw lakiha oyy murag nana mi sa langit sa kalami.

Naay nigawas sa iyaha, nihangyo najud Siya nga ipasulod nadaw Niya"

Address

Tabuelan Cebu
Tabuelan
6044

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Taguro posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share

Category