Svingoa Grisar

Svingoa Grisar Välkomna hem till oss och
En man som heter Ole 🤗
(1)

16/05/2026

Det folk uppskattar allra mest är inte alla gånger våra underbara grisar.

Utan det är mer att lyssna till mansgrisen när han som enda norrlänning, bevisligen kan föra monolog på både in- och utandning.

Bara det är värt ett besök i sig, säger ryktet 😅😘
Hoppas vi ses nåt i sommar ❤️💙💚

09/05/2026

Men orka 😫

Man är ju inte pur..ung längre. Och ändå så utsätter sig mansgrisen för detta upptåg flera gånger på en dag.

Om det ändå vore en vanlig utfodring då...Men icke då! Det skall i vanlig ordning lockas in ett antal svin, medan andra ska ut. Jocke är vilse i skogen och kultingarna snor hans mat. Greta kommer på att hon behöver gå på toa medan storgrisarna är i vägen för Myran. Och mitt upp i allt detta kommer några por..troll på att de ska leka tåg...🙈

01/05/2026

Mansgrisen i Svinens Rike har genomlidit ännu en bemärkelsedag i ensamhet.

Samma dag som Carl XVI Gustaf återigen fått hela Svea rikes uppvaktning.
Återigen kan han kallt konstatera en bedrövlig uppslutning och brist på pussar, hångel och kramar.
😘❣️🤗
Återstår väl bara att ta till de traditionella metoderna en dag som denna...
Hoppas nu fans ger kärlek 🥰

25/04/2026

Det som aldrig fick hända har nu hänt...

Upplevelsen får en att tänka på alla med barn i samma situation.
Skillnaden är mindre än man gärna vill tro 💚

Så tacksam att det finns expertis som vill ingripa när det blir fel. Om det är en doktor eller en veterinär, spelar egentligen ingen roll. För funktionen och omvårdnaden är ändå densamma 🙏

18/04/2026

Har du någonsin sett något mer underbart?❤️
Eller ska jag uttrycka mig lite grisigare? 😅🙈

11/04/2026

Det du ser handlar inte om vad som händer här…
men det kan säga något om varför vissa fortsätter att titta 👀

04/04/2026

Det bästa med långhelg är ändå långledigheten. Man slipper jobbet och hinner vila upp sig från att ha jobbat..😄
Ha nu en riktigt underbar långhelg alla fina 🥰🤗💚

28/03/2026

Vårkänslor på vår gård är första vårtecknet 💚😎❤️

21/03/2026

Många som ser en mamma gris som biter och stångas mot människor när hon har små grisbäbisar tänker direkt: “den där grisjäveln är sjuk i huvve!”.
Men det är precis tvärtom.

Det är en gris som fungerar exakt som det ska. När en sugga får kultingar ställs hela hennes system om till att skydda dem. Det spelar ingen roll om det är jag som går in, eller nån annan, hon gör ingen skillnad i det läget.
Och det är där vi människor ofta missförstår.
Vi tolkar omsorg som aggressivitet.

Kika gärna. Det du ser är inte en sjuk grisjävel.
Det är urkraft i arbete..👍

14/03/2026

Nu lär en bli anmäld för djurplågeri också 🐷😱

Är det möjligen därför nästan ingen visar det här som alla vet men ingen törs visa för att ingen ska veta..🤔

07/03/2026

Oj oj oj, det här...Det här är lätt att älska 🥰🥰🥰

Adress

Åsarna
Åsarna
84552

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Svingoa Grisar postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Svingoa Grisar:

Dela

Typ