16/05/2026
Det folk uppskattar allra mest är inte alla gånger våra underbara grisar.
Utan det är mer att lyssna till mansgrisen när han som enda norrlänning, bevisligen kan föra monolog på både in- och utandning.
Bara det är värt ett besök i sig, säger ryktet 😅😘
Hoppas vi ses nåt i sommar ❤️💙💚