20/06/2026
Hoppas alla haft en kanonbra midsommarafton igår 💐🍓🥂
Om du vill göra det enkelt för dig idag, så går grillen på högvarv i butiken!! När vi öppnar kl 11 finns det nygrillad kyckling och revben 😋
Och för dig som orkar så är det välfyllt i kylarna med det du behöver! 🍉🍲🍗🫑🍅🥩🌭🍋🍍
🌞 Varmt välkomna 🌞