17/06/2026
Idag onsdag har vi extraöppet i Skafferiet redan från kl 11.00. Passa på att handla ägg, lite god ost och kanske någon köttbit? Vi har finfin äppelmust i 3 lit box från Kalle i Askersund och gott om fryst bröd från Kumla. Begränsat med fika men det finns glass 😊