31/05/2026
Grattis alla mammor på mors dag. Vi håller caféet öppet från 1100 till minst 1600. Varmt välkomna på en fika hos oss idag, både inne och ute.
Ps Visst vet ni att vi tillagar så mycket vi kan från riktiga råvaror?! Vi bakar allt, maler mjöl till surdegsbröd, rostar kaffe, gelato på riktiga ingredienser och så klart så gör vi choklad från kakaobönor som vi rostar, skalar, maler och våtmaler i 100h innan vi tempererar chokladen med eget kakaosmörsilke och gör chokladkakor. Inga konstiga tillsatser. Bara härliga smaker.