23/08/2025
Så odlingen då? Jo, den ligger på is. Åtminstone så som den såg ut förut med andelsjordbruk och gårdsbutik. Innan bebis kom in och stal hela showen så var det fokus på arbetet som projektledare för Odla tillsammans på . Superspännande och roligt projekt och en inspirerande plats att vara på - kolla in om du missat! 💫 Just nu har jag för första gången i livet odling i en vanlig trädgård och dessutom tid att vara i den. Jag har äppleträd som ska beskäras, odlingslådor som sätter gränser för hur mycket som går att odla och ett litet potatisland. Föräldraledigheten gör att man aldrig vet hur mycket (eller lite!) som går att få gjort, men det är bara att ta det som det kommer. Tid att drömma om hur trädgården ska se ut i framtiden har jag dock gott om!