17/06/2026
Halloj!!
Nu har vi fyllt pĂ„ kylen rejĂ€lt & nu Ă€r det er uppgift och hjĂ€lpa oss och tömma den inför era midsommar-firanden!!đđžđș
Ps!! Ost & bacon Ă€r tillbaka igen! Skynda!đ€
đ : Tomatens hus!
â° : ca 11.00-15.30!
VĂ€lkomna!
fans