15/06/2026
Vi har båda två stuckit hem norröver för att fira midsommar 🌸 det betyder att vi inte har öppet på Bultgatan denna veckan och att det kan ta lite längre tid att få svar på mail eftersom vi cyklar, grillar, badar, fiskar och kramas med våra barn 🌻❤️ Hoppas att ni allihopa får en fin midsommar med massor med god och rolig mat.