14/06/2026
Äntligen dags för vinbarshäng! 🍾✨
Vi har längtat så efter att få bjuda in er till vårt absoluta favoritformat. Under fyra kvällar i juli slår vi upp dörrarna till vår lilla vinbar, Astrid Wine-Bar, för en serie intima och helt exklusiva vinprovningar.
Vi sätter oss ner tillsammans mellan 17.30 och 18.30 för en guidad provning där vi djupdyker i de regioner som ligger oss allra varmast om hjärtat. Men kvällen slutar inte där! Efter provningen, mellan 18.30 och 22.00, öppnar vi upp för ett härligt "efterhäng" där ni kan sitta kvar, prata, insupa stämningen och köpa goda viner på glas.
Under kvällen kommer det dessutom att finnas charkbricka, ostbricka eller en kombinerad bricka och goda tilltugg att köpa till för den som vill ha lite extra gott till glaset! 🧀🥖
Observera att det är endast bokade gäster som gäller för dessa kvällar, och vi har ett maxantal på 10 personer per tillfälle för att hålla det riktigt personligt, lugnt och supermysigt runt bordet. Så passa på att knipa din plats direkt! ❤️
Här är vårt juliprogram:
📅 Tisdag 7 juli: FULLBOKAD
Mosel – Wachau – Alsace | En magisk resa längs floderna med fokus på friskhet och elegans.
💰 Pris: 395 kr/person
📅 Onsdag 8 juli: FULLBOKAD
Bourgogne & Rhône | Från silkeslen Pinot Noir till kraftfulla, kryddiga franska klassiker. 🇫🇷
💰 Pris: 495 kr/person
📅 Torsdag 9 juli: Champagne | Bubblor i absolut världsklass, hantverk och ren och skär livsnjutning. 🥂
💰 Pris: 495 kr/person
📅 Måndag 13 juli: FULLBOKAD
Piemonte | Vi rundar av i norra Italien med strama, eleganta och fantastiska röda viner. 🇮🇹
💰 Pris: 495 kr/person
De guidade vinprovningarna består av fyra olika viner vid varje tillfälle.
Praktisk info & Bokning:
⏰ Tid: Provning 17.30–18.30 (därefter efterhäng till 22.00)
📍 Plats: Astrid Wine-Bar
🎟 Bokning: Platserna är väldigt begränsade! Du anmäler dig genom att skicka ett DM till oss här på Instagram/Facebook eller via mail till [email protected].
Vilken kväll ska vi reservera en stol till dig? Ta med dig din favoritperson eller kom precis som du är. Drick gott, må väl och hoppas vi ses! ✨❤️