Små stunder

Små stunder Ett litet hantverksbageri med cafédel ☕️🌼
👩🏼‍🍳 Beatrice
🌾 ÖPPETTIDER V.25: Onsdag kl.10-16
📍 Norra Storgatan 1, Tärnsjö

En enklare figurtårta på ljusa bottnar, fylld med jordgubbskompott & vaniljkräm och spacklad med vaniljsmörkräm. Mussepi...
17/06/2026

En enklare figurtårta på ljusa bottnar, fylld med jordgubbskompott & vaniljkräm och spacklad med vaniljsmörkräm. Mussepigg skapad i marsipan. 🖤

Onsdag och enda dagen fiket håller öppet denna midsommarvecka. 🌸☕️🍰🌿 Avhämtningar av beställningar måndag till torsdag. ...
17/06/2026

Onsdag och enda dagen fiket håller öppet denna midsommarvecka. 🌸☕️🍰🌿

Avhämtningar av beställningar måndag till torsdag. Därefter far jag iväg på midsommarfirande tillsammans med familjen!

DAGENS I FIKET:
Pinocchiotårta
Morotskaka
Chokladrutor
Vaniljpannacotta m. limemarinerade jordgubbar
Blåbärspaj
Pärlbollar
Mjölkchokladrutor
Kanelbullar
Cookierutor vanilj/vitchoklad
Hallongrottor

Varm/kall fralla

Och glassboxen från Triumf Glass är fylld med glass🍦

VARMT VÄLKOMNA IN & EN RIKTIGT FIN MIDSOMMAR passar jag på att önska er nu. 💚

Denna regniga söndag har jag haft den stora äran att ta emot Årets Vitsippepris 2026. 🤍Samtalet jag fick tidigare i veck...
14/06/2026

Denna regniga söndag har jag haft den stora äran att ta emot Årets Vitsippepris 2026. 🤍

Samtalet jag fick tidigare i veckan är något jag sent kommer att glömma. Jag stod i kassan på fiket och blev så rörd. Att jag idag fått tagit emot priset och delat en sån fin stund med härliga människor & familj är obeskrivligt.

VARMT TACK till alla er som har nominerat mig, med ord som berör & det varmaste stödet. Ingen gör något helt ensam – Det här delar jag med er. Era uppmuntrande ord, tillit och stöd är ingenting jag tar för givet och jag är så tacksam för det.

Allt är inte alltid lätt, men det blir lättare när någon tror på det man gör - Tack för att ni tror på mig. 🤍

Till Chleo 6år 🌸 Blåbärsgläntan med eget önskemål på tema till dekorationen, bakad utan tillsatt gluten & laktos.
12/06/2026

Till Chleo 6år 🌸

Blåbärsgläntan med eget önskemål på tema till dekorationen, bakad utan tillsatt gluten & laktos.

STORT TACK FÖR IDAG! Det blev besöksrekord i fiket (helt fantastiskt och både jag & mor min har haft att göra hela dagen...
12/06/2026

STORT TACK FÖR IDAG! Det blev besöksrekord i fiket (helt fantastiskt och både jag & mor min har haft att göra hela dagen lång, superkul!). Glassen hann komma lagom till stängning så vi kör premiär på onsdag med Triumf Glass 💛

Nästa vecka håller fiket endast öppet på onsdag 10-16. Midsommarafton stängt.

TREVLIG HELG BÄSTA NI! 🌼

Dagens bulle - En fylld mitt med jordgubbar & vaniljkräm. Penslad med jordgubbssockerlag. 🍓💛Det är så många som hittat h...
12/06/2026

Dagens bulle - En fylld mitt med jordgubbar & vaniljkräm. Penslad med jordgubbssockerlag. 🍓💛

Det är så många som hittat hit till mitt (vårt!) lilla ställe idag och ingen är mer tacksam än jag. Vi närmar oss besöksrekord. 🥹 Mor min är en klippa som fyller på och håller ordning en dag som denna.

Öppet till 16 idag!

Godistårta fylld med hallon & vanilj. 🍭Det har varit tre intensiva veckor i och med alla avslutningar som är nu, många k...
11/06/2026

Godistårta fylld med hallon & vanilj. 🍭

Det har varit tre intensiva veckor i och med alla avslutningar som är nu, många kalas & även bröllop - Så glad & tacksam över allt förtroende. 💛 Och tyvärr har svaren på mail & meddelanden dröjt, ursäkta för det(!) - Nu ska alla ha fått återkoppling.

Morgonen spenderades med en fin skolavslutning i kyrkan för barnen - Tiden går så vansinnigt fort. Önskar alla barn en fantastiskt fin sommar & ett roligt sommarlov. 🌼

Nu laddar vi om för fredag och öppetdag i fiket kl.10-16. Hoppas vi ses imorgon!

Sommartårta i sin enkelhet, när den är som bäst - Ljusa bottnar, vaniljkräm & jordgubbskompott, toppad med grädde & färs...
10/06/2026

Sommartårta i sin enkelhet, när den är som bäst - Ljusa bottnar, vaniljkräm & jordgubbskompott, toppad med grädde & färska jordgubbar. 🍓🌿

Än är inte studentfiranden färdiga - Sån fin tid på året överlag. Att fira. Stort som smått. 🎓💛💙
09/06/2026

Än är inte studentfiranden färdiga - Sån fin tid på året överlag. Att fira. Stort som smått. 🎓💛💙

Veckan är i full rullning och mina två senaste veckor har varit fullspäckade (TACK 🤍), likaså är denna vecka - Vilket gö...
09/06/2026

Veckan är i full rullning och mina två senaste veckor har varit fullspäckade (TACK 🤍), likaså är denna vecka - Vilket gör att jag TYVÄRR inte får till att rodda både beställningar och öppning i fiket imorgon onsdag. Dörren kommer att stå öppen för avhämtningar (av beställningar) och jag kommer att stå och göra tårtor fram till 16. Tack för att ni förstår!

På fredag kör vi öppet som vanligt igen kl.10-16. Varmt välkomna in då! Ha en fantastisk tisdag & tack för att ni gör det möjligt för mig att fortsätta göra det jag gör. 🤍

Adress

Norra Storgatan 1
Tärnsjö
74045

Webbplats

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Små stunder postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Små stunder:

Dela